Case de Marcat

Case de Marcat

Case de marcat ieftine la preturi accesibile, gama diversificata

Citeste mai mult...

 

Cantare Electronice

Cantare Electronice

Cantare omologate cu verificare metrologica inclusa

Citeste mai mult...

Imprimante Etichete

Imprimante Etichete

Imprimante fiscale avizate la Ministerul  de Finainte

Citeste mai mult...

Sertare de Bani

Sertare de Bani

Sertare de Bani cu deschidere automata sau din cheie.

Citeste mai mult...

 

PROCEDURA DE TRANSFER A UNEI CASE DE MARCAT PE O ALTA SOCIETATE

Pentru a transfera o casa de marcat pe o alta societate sunt necesari urmatorii pasi:

 

 

Pasul 1. Predarea memoriei fiscale la Administratia Financiara de care apartine locatia initiala a punctului
de lucru. La Administratia Financiara trebuie sa prezentati:

  • Cartea de Interventii (contine toate inregistrarile efectuate de tehnicianul de service pe toata  durata de functionare, precum si toate datele de indentificare ale casei de marcat si datele  utilizatorului) si Registrul Special al casei de marcat;
  • Certificarul de Inmatriculare al firmei - copie;
  • Certificat de inregistrare in scopuri TVA (CIF) – copie (daca e cazul);
  • Cerere catre Administratia Financiara de sector ( se completeaza la administratie);
  • Declaratie de instalare: original + copie;
  • Adresa D.G.F.P. : original + copie;
  • Stampila societatii;
  • CI al administratorului societatii sau a persoanei care preda memoria fiscala
  • Delegatie a persoanei care preda memoria fiscala.

Extragerea memoriei fiscale din aparat se efectueaza numai de catre un tehnician de service - autorizat pentru aparatul respectiv, in prezenta unui inspector specializat.

Pasul 2.. Anularea numarului de ordine alocat de Directia Generala a Finantelor Publice .Dosarul va contine:

  • Cerere tip pentru anularea numarului de ordine;
  • Certificat de atribuire a numarului de ordine de la D.G.F.P in original;
  • Copie dupa Procesul Verbal de predare a memoriei fiscale;
  • Copie dupa CUI ( dupa CIF doar in cazul firmelor platitoare de TVA);
  • Copie Act Constitutiv;
  • Copie dupa CI / BI a administratorului sau a asociatului.

Va rugam sa retinetineti faptul ca la D.G.F.P. vi se pot solicita si alte documente pe care directia respectiva le considera necesare pentru completarea dosarului.

Dovada anularii seriei fiscale se elibereaza in 5 zile lucratoare.

 

Pasul 3. Achizitia unei noi memorii fiscale.

Pasul 4 : Emiterea unei facturi de retur catre societatea care a incetat sa foloseasca casa de marcat si emiterea unei noi facturi de vanzare catre societatea care va prelua casa de marcat. Pentru acest procedeu sunt necesare:

  • chitanta si stampila din partea societatii care renunta la casa de marcat;
  • datele societatii care preia casa de marcat pentru emiterea unei facturi si a unei chitante de cumparare;
  • Stampila societatii.

Pasul 5: Pentru obtinerea seriei fiscale pentru noua memorie a casei de marcat trebuie intocmit dosarul  ce se depune ulterior la Directia Generala a Finantelor Publice (D.G.F.P.) a Municipiului Bucuresti (sau resedinta de judet) in a carei raza teritoriala se afla punctul de lucru. Acesta va contine:

5.1 De la firma dvs:

 

  • Copie dupa Codul Unic de Inregistrare (CUI);
  • Copie dupa Certificat de Inregistrare Fiscala (CIF) – doar in cazul firmelor platitoare de TVA;
  • Copie dupa dovada punctului de lucru unde va functiona casa de marcat (contract inchiriere, comodat, vanzare-cumparare, certificat constatator;
  • Copie dupa Actul Constitutiv;
  • Copie dupa BI/CI al administratorului;
  • Declaratie pe propria raspundere in cazul in care casa de marcat se va utiliza in regim ambulant/volant. In acest caz trebuie sa existe in Actul Constitutiv (pentru Bucuresti) sau
  • Certificatul Constatator (pentru Ilfov) unul din urmatoarele coduri CAEN: 4779, 4781, 4782, 4789, 4791 sau 4799 sau orice activitate care se desfasoara la beneficiari / terti;
  • Stampila societatii.

De la noi:

  • Copie dupa factura si chitanta prin care se face dovada achizitionarii casei de marcat;
  • Copie dupa avizul de distributie si service pentru modelul achizitionat;
  • Copie dupa Certificatul de Garantie;
  • Copie dupa Procesul Verbal de sigilare a casei de marcat;
  • Doua exemplare a cererei tip pentru atribuirea nurmarului de ordine a seriei fiscale.

Depunerea dosarului pentru D.G.F.P. Bucuresti se face pe Str. Dimitrie Gerota Nr. 13, Etj. 2,  Camera 212A, Sector 2 iar pentru judetul Ilfov, Str. Lucretiu Patrascanu Nr.8-10, Etj.1, Camera 116, Sector 3.

Certificatul de Atribuire a Numarului de Ordine se elibereaza in 5 zile lucratoare

5.2 . Fiscalizarea, instruirea si programarea articolelor se vor tarifa conform contractului de service incheiat. Dupa obtinerea seriei fiscale, va rugam se ne contactati la nr .de telefon 0731.554.555 sau 021/430.53.15 pentru a stabili impreuna data si locul unde se va face fiscalizarea.

5.3. In maxim 24 de ore de la fiscalizare trebuie sa va prezentati la Administratia Financiara de care apartine punctul de lucru pentru avizarea fiscalizarii. Dosarul va contine :

  • Declaratia de instalare in 4 exemplare;
  • Certificatul de la D.G.F.P in original si copie;
  • Cartea de interventii si Registrul Special;
  • Copie CUI;
  • Copie CIF (doar in cazul firmelor platitoare de TVA);
  • Primul BON FISCAL si primul Raport Z.

Daca sediul social al firmei nu se afla in aceeasi raza teritoriala cu cea a punctului de lucru, trebuie sa mergeti pentru a viza Registrul Special si la Administratia Financiara unde isi are sediul social firma, cu urmatoarele acte:

  • Registrul special;
  • Cartea de interventie vizata de A.F. a punctului de lucru;
  • Copie de pe declaratia de instalare vizata de Administratia Financiara de la punctul de lucru;
  • Copie + original a certificatului de la D.G.F.P.;
  • Copie dupa CUI;
  • Copie dupa CIF (numai daca firma d-stra este platitoare de TVA);

5.4. In maxim 7 zile de la primirea noului Certificat de Atribuire a Numarului de Ordine, trebuie sa predate un exemplar al Declaratiei de Instalare vizata la Administratia Financiara de sector in Str. Dimitrie Gerota Nr. 13, Etj. 2, Camera 212A, Sector 2 (doar pentru Bucuresti).

Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta la nr. de telefon 0731.554.555; 021/430.53.15 sau ne puteti scrie pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. . 

 

 

                          

   Informatii Utile   

 

  Intrebari Frecvente