Case de Marcat

Case de Marcat

Case de marcat ieftine la preturi accesibile, gama diversificata

Citeste mai mult...

 

Cantare Electronice

Cantare Electronice

Cantare omologate cu verificare metrologica inclusa

Citeste mai mult...

Imprimante Etichete

Imprimante Etichete

Imprimante fiscale avizate la Ministerul  de Finainte

Citeste mai mult...

Sertare de Bani

Sertare de Bani

Sertare de Bani cu deschidere automata sau din cheie.

Citeste mai mult...

 

Pentru fiscalizarea unei case de marcat sunt necesari urmatorii pasi:

Dupa achizitionarea unei case de marcat trebuie intocmit dosarul ce se depune ulterior la Directia
Generala a Finantelor Publice (D.G.F.P.) de judet, respectiv a Municipiului Bucuresti, in a carei raza
teritoriala se afla punctul de lucru (Atentie! Nu cea a sediului social!).

Pasul 1 : Dosarul trebuie sa contina urmatoarele:
De la firma dvs:

  • Copie dupa Codul Unic de Inregistrare (CUI);
  • Copie dupa Certificat de Inregistrare Fiscala (CIF) – doar in cazul firmelor platitoare de TVA;
  • Copie dupa dovada punctului de lucru unde va functiona casa de marcat (contract inchiriere, comodat, vanzare-cumparare, certificat constatator. Atentie! In situatia in care casa de marcat  va functiona la sediul social, acest act nu mai este necesar!);
  • Copie dupa Actul Constitutiv;
  • Copie dupa BI/CI al administratorului;
  • Declaratie pe propria raspundere in cazul in care casa de marcat se va utiliza in regim
  • ambulant/volant. In acest caz trebuie sa existe in Actul Constitutiv unul din urmatoarele coduri
  • CAEN: 4779, 4781, 4782, 4789, 4791 sau 4799.
  • Stampila societatii.


De la noi:

  • Copie dupa factura si chitanta prin care se face dovada achizitionarii casei de marcat;
  • Copie dupa avizul de distributie si service pentru modelul achizitionat;
  • Copie dupa Certificatul de Garantie;
  • Copie dupa Procesul Verbal de sigilare a casei de marcat;
  • Doua exemplare a cererei tip pentru atribuirea nurmarului de ordine a seriei fiscale.


NOTA: Va rugam sa retinetineti faptul ca la D.G.F.P. vi se pot solicita si alte documente pe care  directia respectiva le considera necesare pentru completarea dosarului.

Depunerea dosarului pentru D.G.F.P. Bucuresti se face pe Str. Dimitrie Gerota Nr. 13, Etj. 2, Camera 212A, Sector 2 iar pentru judetul Ilfov, Str. Lucretiu Patrascanu Nr.8-10, Etj.1, Camera 116, Sector 3.

Certificatul de Atribuire a Numarului de Ordine se elibereaza in 5 zile lucratoare.

Pasul 2 : Fiscalizarea, instruirea si programarea articolelor sunt servicii oferite GRATUIT la punctul de lucru unde se instaleaza casa de marcat sau la sediul nostru din Str. Orsova Nr.7, atat  pentru Bucuresti, cat si pentru judetul Ilfov, fara a fi conditionati de incheierea unui contract de service tip abonament.
Dupa obtinerea seriei fiscale, va rugam se ne contactati la nr .de telefon 0731.554.555 sau 021/430.53.15
pentru a stabili impreuna data si locul unde se va face fiscalizarea.

Pasul 3: In maxim 24 de ore de la fiscalizare trebuie sa va prezentati la Administratia Financiara de care
apartine punctul de lucru pentru avizarea fiscalizarii. Dosarul va contine :

  • Declaratia de instalare in 4 exemplare;
  • Certificatul de la D.G.F.P in original si copie;
  • Cartea de interventii si Registrul Special
  • Copie dupa CUI;
  • Copie dupa CIF (doar in cazul firmelor platitoare de TVA);
  • Primul BON FISCAL si primul Raport Z.

Daca sediul social al firmei nu se afla in aceeasi raza teritoriala cu cea a punctului de lucru, trebuie sa  mergeti pentru a aviza Registrul Special si la Administratia Financiara unde isi are sediul social firma, cu urmatoarele acte:

  • Registrul special;
  • Cartea de interventie vizata de A.F. a punctului de lucru;
  • copie de pe declaratia de instalare vizata de Administratia Financiara de la punctul de lucru;
  • Copie + original a certificatului de la D.G.F.P.;
  • Copie dupa CUI;
  • Copie dupa CIF (numai daca firma d-stra este platitoare de TVA);

Informatii utile :

  • Pentru depunerea si ridicarea dosarului se poate ocupa un avocat, in baza unei imputerniciri  avocatiale (cost suplimentar de 50 lei + TVA, pentru care veti primi contract de asistenta juridica si factura fiscala aferenta sumei platite).

  • Primele 50 de articole vor fi introduse manual, gratuit, de catre tehnicianul de service. In situatia  in care aveti peste 50 articole, va rugam sa pregatiti o lista in format .xls si noi le vom transfera,  indiferent de numarul acestora, gratuit, in casa de marcat. In functie de modelul acesteia,  numarul maxim de articole ce pot fi programate este limitat. Va rugam sa trimiteti fisierul pe email cu minim o zi inainte de fiscalizare pentru a avea timp sa pregatim fisierul corespunzator pentru modelul casei de marcat ales de dvs.

  • copie a Declaratiei de Instalare vizata obligatoriu de Administratia Financiara de la punctul de  lucru unde se afla instalata casa de marcat, trebuie depusa la D.G.F.P., in maxim 7 zile de la primirea Certificatului de Atribuire a Numarului de Ordine.

  • Un alt exemplar al Declaratiei de Instalare trebuie sa ajunga si la unitatea de service care a  instalat casa de marcat.

Va recomandam ca inainte de achizitionarea unei case de marcat sa ne descrieti sumar tipul de activitate al firmei pentru a va putea face o recomandare cat mai precisa.

FACILITATI :

  • Livrare GRATUITA
  • Fiscalizarea si instruirea personalului se ofera GRATUIT la punctul de lucru al clientului sau la
  • sediul nostru;
  • Pregatirea dosarului pentru obtinerea Seriei Fiscale de la ANAF se face GRATUIT;
  • Depunerea dosarului la DGFP contra taxei de 50 lei + TVA pe baza unei imputerniciri avocatiale;
  • Garantie nelimitata pentru casele de marcat fiscale in baza contractului de service cu abonament;
  • Asistenta telefonica gratuita;
  • Pretul casei de marcat nu este conditionat de incheierea unui contract de service tip abonament;
  • Oferim cel mai complet si ieftin contract de service.

Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta la nr. de telefon 0731.554.555; 021/430.53.15
sau adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. .

 

 

 

 

 

 

                          

   Informatii Utile   

 

  Intrebari Frecvente